Mommm anladım.bizim de gündüz uykumuz sabah 8-8:30 da kalkar 10-11:00 gıbı gerı uyur 1bucuk saat falan.ama ikindi uykusuna 5 gıbı yatıyor oyuzden.sızın 8 de uyuyup kalkıyormus ozaman normal o saatı bulması.gündüz uykusu belırleyıcı oluyor cunku aksamda da