selinnn-29 Pinardefne geceleri içinde duruyor mu, düşme riski var mı? Kaç aya kadar kullandınız? Benim ki 4. Ayına girdi? Alıcam inş da fikir arıyorum.
OzlemDoganay selinnn-29 canım ben bebekken kullandım gece de dönünceye kadar bazen hamağı kullandım daha sonra sadece gündüzleri kullandım. Yani 4ay iyi bi zaman kullanılır yani en azından 1 yaşa kadar ama geceleri bilmiyorum
Baharece TubaaTac benimki istemedikçe ikisinde de yatmıyor ama hamagi daha çok tercih ediyor gaz sorunumuz da olduğu için daha rahat ediyor