Mavi1602 Selam arkadaşlar 1.5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım vücudum hiç dinlenmiyor sanki bütün gün çapa yapmışım gibi sırtım vücudum ağrıyor varmı böyle olanlar
Mslbrn Maalesef canım doktoruma sordum spinal anastezi sonrası normal dedi geçer zamanla dedi bilmiyorum ama benimde belim sırtım vücudum sürekli ağrıyor. Hiç durmayan gaz sancılı bir bebeğe sahibim ve dinlenemiyorm bile
Mavi1602 Mslbrn bizim gaz sıkıntımız yok çok şükür ama tabi sürekli bebekle ilgilenmek gün içimde yoruyor insanı biz mamayla besleniyoruz dün gece anneme verip yattım deliksiz bi uyku çektim ama hiç dinlenememişim anlamadım vallahi🤦🏻♀️