Merhaba kızlar size bişi anlatmak istiyorum üç görümcem var 5sene önce en küçük görümcemin kocası tarafından tacize uğruyordum Allah’tan ittirdim kendimi korudum öpemedi beni. Kocam da bu olaydan dolayı ailesinden uzaklaştı neden mi o görümcemin kocası müteahhitlik yapıyor çok zengin ya kaynanamlar menfaat için damadını korudu beni yalancı çıkarmaya çalıştılar ama en büyük görümcem şahit kendi gördüğü için bana bişi yapamadılar fakat kaynanamlar damadını savunduğu için eşim de doğal olarak onlarla mesafesini koydu iki sene konuşmadık ama bebeğim olunca mecburen zorla barıştık ama hala limoniyiz eşim hiç taviz vermiyor şimdi oğlum 19 aylık kaynanam da sülaleye dedikodumuzu yapıyormuş oğlum beni hiç aramaz torunum büyüsün de bende torunuma annesiyle babasını aratmıcam diyormuş hayırsız evlat yapcam diyormuş bir anne evladı işin böle konuşur mu ya öle sinir oldum ki zor tuttum kendimi muhatap ta olmuyorum kaynana 70yaşında zaten oğlum büyüyene kadar kim bilir ne öle ne kala ha Bu arada kaynana büyü meraklısı 😔😔sürekli yakaladık bıktık artık