Merhaba sezeryan doğum yaptım.benim bebeğim ilk başta mememi tutmadı zaten sütümde gelmedi bizde oyuzden mama verdik 30 ml.memeyi 15 gün boyunca zorladım ama almadı.alsa bile agzında azcık tuttu geri çekti ve çok agladı bend eher seferinde mama yaptım mecburen.sonra silikon uçla tutmaya başladı .şuan 35 gündür falan o apartla emziriyorum sütüm geldiğini görüyorum etrafımdakiler kadar çok gelmesede azda değil.sagdıgımda bir 15 dakikada 60 ml falan doluyor günde 3 sefer falan sagabiliyorum.ve apartlada emziriyorum ama 3 4 saatte birde emzirme dışında 60 ml de mama veriyorum.mamayı aslında kullanmak istemiyorum.sütüm arttıgını ve artacagını düşünüyorum.ama sanki mama vermezsem doymaz gibi geliyor başına gelen varmı artık bıraksam aç mı kalır