Selam güzel anneler, 4 ay 16 günlük bi oğlum var gün içinde sık sık emiyor, 4.ay atağı öncesi de böyleydi, sizler bebişleri nasıl bir sııklıkla emziriyorsunuz? Özellikle de katı gıdaya geçene kadar.
Tracy hogg un e.a.s.y. rutininde bu aylar için 4 saat aralık demiş, bunu uygulayıp rahat eden var mı?