Benim bebeğim 1 yada 2 aylıktı tam hazrlamıyotum ama 5kiloyduonu hatrlıyorum sadece yapmadı 4 5gün mama da kullandığı için sağlık ocağı mama ile beslenn bebek 5 gnden fazla yapmassa tehlikeli olablr vs dedi gttim başka doktra kaka tahlli yaptı parmağını soktu doktr çok az yaptı ama çok çok çok ağladı yavrum tahllde yarı katı çıktı bi fitil bi ilaç bile yazmadı bnde kendim gttim gliserin aldım biraz düzelene kadr ftil verdim hep snraları kulak çubuğyla uyardım mecbur kalaınca hepsini yaptım yoksa zor bi süreçti ne masjlar ne bebek yağları yaptım ettim fayda etmedi benim bebebğim çokda gazlıydı