Asya52 Merhaba 37 günlük bebeğim var popo arasında yara gbi birşey oluştu kremler kullanıyorum asla geçmiyor yayılmasından korkuyorum başına gelen var mı yardım rica ediyorum :(
Hasret51 Asya52 benimde basima gelmişti eczaneden bebek pudrası aldim akşamına geçmişti canim bi debe istersen gecmis olsun
Faray Asya52 canım dermotrosyd al eczaneden 15 gün sabah ve akşam sür mutlaka geçer, doktor önerisidir.
Asya52 minikcancan Sadece popo arası ama alerji hızla dağılır dye düşünüyorum bu 10 gündür aynı şekilde ve iyileşmiyor
minikcancan Asya52 alerjide geçmeyen pişik olur. Tabi bi tek bu belirti değiş başka alerjik belirtileri de varsa diye söyledim
assd15 Bizimde o şekilde oluştu yeni doğduğunda 1 ay geçmedi mantara dönüşmüştü sanırım doktorumuz Hamazinc krem ve koruyucu bi krem vermişti yanında doktorunuza bi danışın isterseniz
Asya52 assd15 hamazinc bizede yazdı 2 gün kullandım geçmedi snra 3 krem daha ekledi toplam 4 krem oldu Fucicort Hamazinc Oksizinc Fito Bunlar hakkına bilginiz varmı :(
Nnefes Hasret51 pudra ciğerlere atıyormuş kesinlikle önerilmiyor araştırırken görmüştüm sizde bur bakın isterseniz
Asya52 Faray bu krem var elimde Ama çok sık altına yaptığı için sürekli sil temizle sür krem uzun süre kalamıyor Birde popo arası ve hava almıyor şaşırdım ne yapacağımı :(
Nnefes Asya52 kaka yaptığında poposunu mutlaka yıkayın ve ıslak kalmasın kesinlikle temiz bir bezle yavaşça kurulayın ben hametan kullandım doktorumuz bu şekilde yapmamı söyledi. Tabi siz yine de doktorunuza danışın mutlaka
assd15 Asya52 biz hamazinc kullanıp 1 saat sonra içinde kortizon olan kremi kullanmıştık o şekilde geçti.Bide her altığını açtığımda yıkayıp 15 dk açık bırakıyorum
Faray Asya52 altını değiştirdikçe yenile canım benim kızımda da olmuştu, bende öyle yaptım 13 gün sonra iyileşmişti
Dn23-1 Burda okumuştum lansinoh göğüs kremi sürmüş biri bende denedim ertesi gün daha iyi olmuştu sudacrem oksizinco hametan trosyd krem sürdüm hiçbiri geçirmedi
Asya52 Faray yenile derken kremleri sürmeye devam ediyorum krem olarak siz ne kullandınız? Sırf popo arası yara bşka br yerinde yok anlamadım
Asya52 assd15 bnde yıkıyorum altını hamazinc bnde de var kortizonlu kreminizşn adını hatırlıyormusunuz
assd15 Asya52 Şimdi baktım Locoderm adı hidrokortizon yazıyo ilacın üstünde diğer verdiği kremlere bi bakın belki aynı işlevde başka bi marka vermiştir doktor