Ysfymn Evde içirmiyorum ben kimseye, evlendigimizde ev görmeye gelenlerden evde sefa yapalım içelim dediler esiminde benimde tepkim olumsuz oldu. Nasıl alistirirsan öyle gider. Balkonda içiyor eşimde ellerini yıkamadan da bebeğime yanastirmiyorum fakat üstüne sinen kokusu ve ağzında olan kokuya henüz çare bulamadım 🤷