Gorkemkc 1 ay kontrolünde göz muayenesi sırası verdiler. 1,5 aylıkken yapıldı. İki tane damla verdiler. 5er dakika arayla 2kez damlattik. Yarım saat bekletip baktılar. Görebiliyor mu katarakt var mı diye baktılar. 6 aylık olduğunda tekrar gelin dediler