Merhabalar canlar biliyorsunuz ki çogu anneler kilomuzdan sikayetciyiz pekiii
Sizce evde yapılan diyetmi güzel kilo verdiriliyo yoksa doktorun listesimi yadaa
Kilo için hangi bölüme gitmemiz lazım diyetisyene mi dahiliyeye mi yoksa başka bölüme mi simdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim 💞