14 günlük bebeğim var emziriyorum emzirirken uyuyor sonra yatağına yatırdığımda 5 dk sonra kalkıp ağlıyor gazını çıkarıyorum altını temizliyorum yok hep aynı saatlerdir uyumuyor yine gaz damlasıda kullanıyorum neden BÖyle yapıyor anlamıyorum benim yediklerimden gaz yapıyor olabilirmi bu geçici bir durummu bilemiyorum :(