mihrosum Evet dunden berı ishal vardı kızım AMİP olmus. Nasıl bir surecolacak. Hıc yasamadık. Ne kadar surer ıyılesmesı acaba. Ne kullandınız ılac
ArasAybarsMoM mihrosum canim biz 3 aylikken amip dizanteri olduk yesil ve kanlı kakadan gittik acile prebiyotik damla ve antibiyotik ile bir haftada gecti sizin doktorunuzda vermistir ilaclari duzenli kullan bi hafta on gun icinde normale donuyor
bitanem123 mihrosum doktora gittiyseniz eğer doktorunuz detaylı bilgiyi vermiştir diye düşünüyorum canım. Olmadı bide googleye yaz burda bazen postlar aşağıda kalabiliyor. Konu hakkında bir bilgim yok. Geçmiş olsun çabucak atlatırsınız inşallah
Mom9 mihrosum yaa gerçekten mi benim kızda yutuyo ya hala öğretemedim ağzını kapattrmayı😣 çok geçmiş olsun.