Zeynep213 Merhaba anneler bebeğim 37 günlük uykusunda aniden bağırarak ağlıyor zor sakinleşiyor neden olabılır sizce bebeği boyle olan var mı
Berk2020Mert2008 Zeynep213 gaz sancısı çekiyor olabilir yada elleri ile kendini uyandırıyordur yarım kundak dene ben ilk aylarda kullandım
minnakbaby Gaz olabilir yada sirt ustu yatiyorsa sicriyor olabilir yan yatirin yine ayni olursa buyuk ihtimal gazdir
Mlkmhrrm Zeynep213 bizde ara ara aynı sorunu yaşıyoruz gaz sancısı değil bizimkisi sizin de öyle mi bilmiyorum farklı bir ağlaması var o anın sanki korkmuş gibi bir yeri acımış gibi doktora sorduğumuzda normala demişti olabiliyormuş
Cemiletumer Zeynep213 3 aylıgım arada benm kızımdada oluyor kolik sancııs deniliyır gaz sancısı zor bi durum ya🥺
Mlkmhrrm Zeynep213 öyle olduğu zaman kucağıma alıyorum kokumu alsın diye sakince konuşuyorum sesleniyorum bir süre sonra geçiyor ama insan korkuyor inşallah geçer biran önce
Edaahs Zeynep213 gaz veya refleks sıçraması olabilir. Yarım kundak yapıp uyutmayı deneyim kendini güvende hissedicektir