benm erkek kardeşimde sürekli olurdu,annem her sabah be her akşam göz kenarlarına iç dış olmak üzere masaj yapar,her gün 2 damla şimon damlatırdı,hatırlıyorum.kısa süre sonra geçmişti akıntk,ilaç fln kullanmamıştı annem.Tabi bebeğimzn ağlamasına asla dayanamayız hele acı çekerek.Doğru yöntemmi bilmiyorum ama limon ile geçtiğine eminim