HappyKids Merhaba canımız annelerimiz, beslenme konulu blog yazımız yayında! Kuru Meyvelerin Faydaları Nelerdir? Vitamin ve Mineralleri İçerikler Linkte! https://blog.mutlubebekleriz.com/beslenme/bebeginizin-beslenmesinde-kuru-meyvelerin-gucu/ Bebeğinizin çok seveceği, kuru meyveler ile yapabileceğiniz tarifler de burada!😍 https://blog.mutlubebekleriz.com/bebek-bakimi/kuru-meyveler-ile-harika-tarifler/ Bebeğinizin beslenmesinde kuru meyvelere yer veriyor musunuz? Ne sıklıkla bebeğinize veriyorsunuz? Özel bir tarifiniz varsa paylaşabilirsiniz! 💃
Woody HappyKids Ek gıdaya geçtiğimizde sürekli kuru kayısı verdim meyve emziğinde. Şükür hiç kabızlık sorunu yaşamadık. Bu aralar favorimiz de yulaflı, kuru meyveli kurabiye. Yulafı çekip 1 yumurta sarısı, biraz yoğurt, biraz da kaynatıp şişirdiğim meyvelerden ekliyorum. Yağlı kağıtta pişiriyorum. Kendş yemeyi sevdiği için çorbalarınıbiçirirken bile eline veriyorum. O oyalanırken ben de çorbasını içiriyorum. Aynı tarifin damla çikolatalı olanını da kendime yapıyorum 🙄☺️
Arasannesi HappyKids en çok gün kurusu ve hurmayı seviyor oğlum.kuru erik,elma,armut ve üzüm incir de yiyor.genelde tek tek vermeyi tercıh edıyorum karıştırmadan.gün kurusunu suda biraz haşlayarak yumuşatıp küçük bölerek üzerine zeytınyagı dökerek de yedırıyorum kabız oldugu günlerde baya etkili oluyor.hurmayı da yedıklerını tatlandırmak amacıyla kullanıyorum
tosbigim11 Woody yulaf ne kadar yoğurt ne kadar 😂😂 tam ölçü yazabilir misin 🙈 10 aylık oğlum bnde yapem bari 😂😂🤭
Ays11 Woody ek gıdaya gectgmde szden yardım alablrmym bebeğim anne sutu alamıyor malesef tek mama ben istiyorum ek gıdada ona faydalı şeyler vermk
Enneeeee Sarileblebi canım elma soyup koyabilirsin dilim seklinde, armut, havuç biraz sıcak suda hasla hafif yumusasin koy, yeşil soğanın Beyaz kısmını koyabilirsin kalın olanlardan seç dis agrilarina da iyi gelir bu, prasa kökü aynı sekilde ,
Ada_Deniz Doktorumuz smoothi yapın badem sütü olabilir içine kuru hurma kayısı dut ekleyebilirsin demişti bu ay kısmetse başlıcam inş sever
lilyaninannesi Ada_Deniz badem sütünü dışarıdan mı tavsiye etti? Evet ise hangi marka? Yoksa kendiniz mi yapacaksınız?
Ada_Deniz Woody 8. Ay da başlayacağım 13 günümüz kaldı 😂aslında makinasını alsam başlardım bir türlü karar veremedim
Snmela Woody 7 aylık olcaz 20de ama ek gıdaya sevmedi pek yemıyo Bu ara süt de mamada yemıyor neler yapabilirim
Woody Bir tarif daha yazayım. 1 2 güne yapacagım bunu. Bir gece önceden bugdayı suya koyuyoruz. Ertesi gün suda pişiriyoruz. Kuru incir, kayısı, üzüm haşlayıp blenderdan çekiyoruz. Hepsini karıştırıp biraz da pekmez ve tarçın ekliyoruz
Ece2016 Bende kuru kayısı, çekirdeksiz kuru üzüm, çekirdekleri çıkarılmış siyah üzüm bide cennet elması kurusu hepsini suda kaynatıyorum. Blendırdan geçirip süzgeçle süzüyorum. Meyve suyu olarak içiriyorum. Posasını da yoğurtla karıştırıp yediriyorum. Her ikisini de çok seviyo bebeğim. Tatları çok güzel oluyo deneyebilirsiniz güzel anneler 🤗
Ada_Deniz lilyaninannesi bademi ısla akşamdan sabaha 1 su bardağına 1 TL su koy blenderden geçir sonra süz tülbentle ver eline içsin biberona alışıksa yoksa bardağa koy ufak ufak ver hazır asla alma aynı şeyi ceviz ve fındık ile de yapabilirsin