Semaab arkadaşım böyle bir iş yaptı ama yapılacak iş değil bence. Belli bir liste gönderiliyordu ve gün içinde devamlı o kişileri arıyordu. Konuştuğu kişi başına para alıyordu. Ne sigorta ne bi şey, dayanamadı zaten bıraktı. Parasını da tam alamamıştı.