Anne13 1 yaşında kızım o kadar çok kalkıyor ki. Özellikle de sancısı varsa direk memeye saldırıyor. Doktorumuz gece beslenmesini kesmeyi önermişti kesinlikle ama yapmamıştım en son kontrole gittiğimizde kilo almamıştı çünkü yemiyordu çünkü 8 diş aynı anda patlatmaya çalışıyor doktorumuz emerek tamamlayacak emmeye devam dedi bu sefer de