senem9 normal canım ben ishal diye doktora götürdüm çocuğu 8 9 kere yapıyordu aslında günde 10 defaya kadar normal olduğunu biliyordum ama büyüklere anlatamadım doktor da günde 10 defa da yapabilir 10 günde 1 defa da bu normal anne sütü aldığı için hemen sindiriyorlar üstten emer alttan çıkarır demişti ama sen madem tedirgin oldun 1 hafta süt ve süt ürünleri tüketme içinde süt ürünü bulunan hiç bir şey yani bakalım azalma olcak mi dedi 1 hafta aç gezdim resmen ne yicem ki her şey de süt var süt tozu var neyse ki alerji değilmişim oğluşum bir güzel 3 4 ayına kadar üstten yedi alttan çıkardı he bu arada kilo alımında da hiç bir sıkıntı olmadı aksine ayda 2 kilo alıyor diye doktor emzirme sıklığını azalt gece de 5 saate kadar vermeyebilirsin eğer uyanmıyorsa dedi uyanmıyordu 5 saat sonra ben uyandırıp veriyordum 18 aylık hala da günde 3 4 defa kaka yapar doktorumuz normal olduğunu söyledi bana biogaia önermişti ilk 6 ay bağırsak düzenleyici onu kullanmıştım