Merhaba kizlar oglum 3 ay 18 gunluk ilk zamanlar kundaklayarak uyutuyordum daha sonra gazdan dolayı hic sirt ustu uykuya dalamiodu surekli gerinip bacaklarini çekerek uyaniodu bende yuz ustu yatirdim uyuttum hep eşimle nöbetleşe bekledik basinda surekli simdi daha yeni yeni besigune yatiriyorum ama yine sadece kollarından yari kundak yaparak cok geriniyo cok sicriyo bu gececek bi sure mi bilen yaşayan varmi