Selam kızlar bebeğimin uyku tulumu küçüldü lcw den 1.7 tog almıştım icine kısa kollu zıbın giydirip yatırıyordum yatak odasında besiginde yatıyor odamızın derecesi 22 23 arası simdi 2.8 tog alsam çok terler mi çok mu kalın gelir acaba birde içine hiçbir şey mi giydirmemem gerekiyor eger alırsam 2.8 tog için siz kaç tog kullanıyorsunuz bebeğim bu arada 4 ay 20 günlük bunu biraz büyük almak istiyorum ama 9 12 ay ideal mi sizce