O zaman yiyeyim bende ya. Valla hergün ne pişireceğim diye içim şişti. Hamurişi yemekten kabız oldum. Tuvalete çıkamıyorum yani. Canım nasıl nohut falan istiyor 🥺 herkes öyle yorum yapıyor ki… yok onu yeme gaz yok bunu yeme gaz. Gerçekten ne zormuş. 2 ay 18 günlük olduk. Maşallah gazını da pat pat çıkarıyor. Az az yiyeyim bari artık 😞