dlkgndgn
Ben de öyleydim. Hem kilo verdim güçsüzleştim hem de oğlum zorlandı. Kayınvalidem kuru fasulye , kola hariç ne varsa tüket çocuk alışsın dedi. İyi ki dinlemişim. Her şeyi yedim içtim. Bir süre gaz sorunumuz çok oldu 15 gün falan. Sonra oğlum tüm besinlere alışıp gazını kendi çıkarmaya başladı. 2.5 aylıkken rahatladı şu an 3 ay 6 günlük gaz sorunumuz bitti çok şükür.