dlkysf bazı mamalarda kaka ve gaz sorunu olabiliyor mamayı değiştirip deneyebilirsiniz. Biz 1 aylıkken sma kullandık gelişimi çok iyiydi ama 1 ayın sonunda çok gaz yapmaya ve kakasını zor yapmaya başladı zeytinyağı veriyordum yada zeytinyağıyla yardımcı oluyordum. Dr mamayı değiştirdi aptamil conformil kullandık 1 ay çok rahat gaz çıkarıyor kakasını da rahat yapıyor gelişimi de iyi. Ama 2 haftadır mama içmek istemiyor diye mama değişikliği yaptık hipp aldık gaz ve kaka yaparken çok rahat ama gelişimi net bilmiyorum kontrolü 2 hafta sonra o zaman belli olacak.