Kızlar ben covid olduğumu öğrendim bebeğim 5 buçuk aylık. Bugün sabah ateşlendi o da şimdi 37.2 ateşi sürekli takip ediyorum bacaklarında benekler çıktı su çiçeği gibi. Doktora gönderdim fotoğrafı kawasaki olabilir dedi durduk yere aklımı kurcaladı. Götürsem mi hastaneye başına gelen var mı? Birde ek gıdaya geçicem kabak püresini nasıl yaptınız