Swmkva Bebeğimin sağ bacağının kıvrım yerinde şişlik farkettim yani iki bacağı simetrik değil , kalça ultrasonu da çektirdik ama neden olabilir ? Fıtık gibi birşey göremedim.4 aylık olmak üzereyiz.