Aselmira_26 daha doğum yapalı 13 gün olmuş duygular karmakarışıktır. Hormonlar altüst biraz sabır miniğin temel bakımı bitince doğru ablaya gidersiniz zaten yardım istemekten çekinmeyin anneniz kardeşiniz eşiniz destek olursa daha kolay olur.
senelerce tek kardeş tüm ilgi üzerinde kızım kardeşi doğunca çılgına dönmüştü sadece beni de değil. teyzemin onu sevmesine dayanamıyorum. Anneannem ona bakmasın. Bu hediyeyi ona mı getirmişler bu altını bana takın. O anlamaz eşyalarını atalım. Ve daha niceleri. Çok yardımcı oldu etrafındakiler yakın arkadaşlarım kızıma da hediyeler getirdi.
büyük depremler bitti çok şükür arada artçılar oluyor çok şükür inşallah sizde atlatırsınız.