Meleekk Selam,anneler.Koku,tat bilmiyorum.Derinden de nefes alamıyorum.Sizde mi korona olunca böyle olmuşdunuz?Birde vajinanızdan kan geliyormuydu?
Twinmomdd Meleekk Bende sadece koku yoktu. Eşimde koku tat kaybı vardı annemde ise koku kaybı ve şiddetli baş ağrısı… vajinadan kan gelmenin covitle alakası var mı bilmiyorum ilk defa duyuyorum sağlık ekiplerine bildirin bence çok geçmiş olsun
Tuzsuzhelva Meleekk merhaba suan pozitifim cuma gunu karantinam bitiyor tat koku ikiside yok suan vajinadan kan gelmedi benim . Sirtim belim bacagim agridi ilk gun hafif oksuruk oldu sonra kesildi oksuruk. Bigun tekrar basladi oksuruk
melasya Meleekk gecmis olsun covit iseniz regl donemi ile birlikte atlatiyo olabilirsiniz bu belirtiyi ilk kez duydum cunku
Rabia4137 Şuan ben covit hastasıyım bugün 4. günüm ve dün tat ve koku kaybı oldu şuan hiçbir şeyin tadını kokusunu alamıyorum derinden nefes almaya çalıştığım zaman göğsüme sanki bir şey batar gibi oluyor ve nefes almam yarım kalıyor
Ococila Tat koku kaybı olmadı vajinadan kan gelme durumu muhtemelen adet olduğunuz içindir benimde adet günüme daha vardı ama korona olunca erken adet oldum ikisi bir arada oldu