Aliasaf01 Emzirirken saç boyarsak sütü geçer mi acaba? Siz ne yaptınız boyadınız mı? Evde kendim boyamak istiyorum saçlarım da uzun değil ? Hangi marka kullanmalıyım ? Hangisi daha doğal ?
Sevgilimmm Aliasaf01 loreal inoa var organik hamileyken onu boyamışti kuaför sonra evde boyamaya basladim
Dilos01 Aliasaf01 ben boyadım emziriyorum da canım hamdolsun bi sorun olmadı çok güzel hissediyorum kendimi çok iyi geldi 😜😜banyo yaptıkça açılıyor da rengi sarıya boyatmıştım tek uçlari ile fon çektiğin zaman çok belli oluyor boyandığı
Gzde1 Aliasaf01 ben boyadım boyamadan önce iyice doyurdum bebeğimi 3 aylıktı oğlum hiç bir sıkıntı da olmadı
Ef24 Phyto organik saç boyası kullanmıştım hamileyken kanser hastaları için üretilmiş organik boya ama biraz pahalı
Aliasaf01 Ef24 Anlaldım canım. Teşekkür ederim 😊 Evdeyiz kimse görmüyor ama yine de rahatsız oluyor insan