Seheraliaziz canim benim kizimda 9 ocak dogumlu. gece icirmeye neden ugrasiyorsun ki birak uyusun iste. ayrica inek sutu vs cok gereksiz. zaten 1 yas oncesi onerilmiyor. 1 yas sonrasinda da yogurt peynir kefir yesin yeter sute gerek yok. devam sutu dedigin formul mama mi ? onu da gun icinde icsin. biberonla icmiyorsa bardakla icirmeyi dene belki hosuna gider kizim gece uykusunda icmiyor bir sey benimde. 12 saat kadar uyuyor