Zekzek anne sütü yada formül mamayla beslenen hic bir bebege ilk 6 ay su verilmez her ikisinin içindeki su miktarı bebegin ihtiyacını karşılar. İlk 6 ay bebeklerin böbrekleri suyu süzecek kadar gelişmemiştir bundan dolayı su zehirlenmesi yaşayabilirler ki cok ciddi durumları vardır. İsterseniz bi arastırın. Simdi annelerimiz bize neler vermis diyebilirsiniz evet vermisler ama sanslıymısız ki böyle bi sonucla karsılasmamısız ama bu baska birinin karsılasmayacagı anlamına gelmez. Yanlıs anlamayın amacım tepki göstermek degil ama söz konusu bebeklerimiz olunca daha hassas davranmamız gerekiyor.