Blknss12 Arkadaşlar ek gıdaya geçtik tadimlari falan bitirdik. dün mesela yogurtu içine cam rendede elma rendeledim karıştırıp verdim ama zorla veriyorum iki kaşık ağzını açıyor sonra sımsıkı yapiyor ağzını. Yatırarak yedir TV karşısında yedir diyen var ama ben bunu yanlış buluyorum mama sandalyesine oturuyorum. Bugün mesela az bezelye havuç hasladim blendirdan geçirdim vereyim dedim gene aynı istemiyor yemek ağzını kapatıp yüzünü çeviriyor öğürüyor.. ne zormuş yemek yedirmeye çalışmak. Ne zaman istekle açacak ağzını bu çocuk??
smine Blknss12 yavaş yavaş yemeye başlayacak . Tv karşısında falan vermeyin . Bir de yeme saati ile emzirme veya mama saati arasında zaman olsun . Biraz da onun eline bir şeyler verin o da katılsın yemeğe .
Meva_ Blknss12 aynı durumdayız 1 hafta oldu çıldırıcam bazen karşısında oyun yapiyrm ağzını acarsa ancak.
Kk41 Blknss12 sakın tv karsısında vermeyin bi tanıgıdım öyle yaptı ve ekransız asla yemek yemiyor 5 yasına geldi hala öyle
Blknss12 smine genelde emzirdikten 2 saat sonra veriyorum vereceğim ek gıdayı ama yok. Bu ara meme bile emmek istemiyor zorla veriyorum diş mi çıkacak anlamadım
Blknss12 Meva_ evet şarkı türkü ne varsa söylüyoruz hatta biberona su koyuyorum su verecek gibi yapıyorum biberonu uzatınca ağzını açıyor manasını tikiyorum ağzına 😀
Woody Blknss12 açken vermeye özen gösterin. Ben genelde uykudan uyandıktan sonra veriyordum. Uyanınca emmek istiyordu genelde çünkü
fistikcisahap Blknss12 tek tek ver,patates haşla ver sonra onu yoğurtla ver.. şahsen ben bile bezelye haşlaması havuç haşlaması sevmem bunları et suyuyla ya da yoğurt suyuyla ver
Blknss12 fistikcisahap tadına baktım güzeldi zeytinyağı da gezdirmistim aynı bezelye yemeği gibiydi ama..
defnemilam Blknss12 bizde 7 aylik olcaz nerdeyse.cok az yiyor. ne kdr yedigini anlamak icin biberona koyuyorum pureyi 10 cc azaliyor ancak sanki hep tadim yapioz yani yedigi asla bir ogun yerine gecmez acaba normali mi zamanla mi olacak pes etmeden vermek laizm galiba
Blknss12 defnemilam ya Instagram’da bazı bebek anneleri takıp ediyorum maşallah sapır şupur daha bismillah verdiği gibi yiyorlar herşeyi. Ben her gün 2 öğün vermeye çalışıyorum bugün meyve püresi ise yarın sebze gece de yatmadan gece maması veriyorum çok sık uyanıyor doktora danışarak gerçi bir faydasını göremedim ama. İnşallah geçici bir durumdur yemek yedirmek hepsinden zormuş
bjkesra1903 Blknss12 bizde de her verdiğimizde yeme sorunu var yani sanki çocuk hep aç kalıyor hissi yaşıyorum hem saatte bir emiyor hem ekstra verdiğimiz ek gıdaları tüketiyor 😣 7,5 aylığız bu arada belki biri yardımcı olur yaşayan vardır diye yazmak istedim 🙏🏻 İnşallah sizin bebiş de bir an önce alışıp yer 🙏🏻
Bulutt Benim kızımda yemiyor maalesef neler denedim ama ağzını bir kitleyle açmıyor resmen su bile içiremiyorum bu arada emmiyor mamayla besleniyor su içmesi için öneriniz var mı
defnesmomm Blknss12 merhaba, öğle uykusundan uyandığı zaman ek gıda vermeyi deneyin. Genelde reddetmeden yiyorlar o zaman. Ama reddediyorsa zorlamayın lütfen, gelip geçici bir durumdur. Belki diş filan geliyordur, o sebeple reddediyor olabilir
Blknss12 defnesmomm teşekkür ederim yorumunuz için bir de öyle deneyeceğim uyku sersemi belki yer. Diş de olabilir kontrol ettim anlamadım çok da baktirmiyor açmıyor ağzını 😀