Çocuğum 3-4 aylıkken sol koltuk altında bir kararma oluştu ( çürük gibi) nerdeyse 9 aylık oldu ama geçmedi daha da çok ilerledi gibi
ilk başlarda sürekli kucakta olduğu için koltuk altıda bu yüzden biraz zedelendi kendiliğinden geçer gibi düşündük Ama hala aynı [Bu] konu hakkında bilgisi olan Varsa Yada sizin başınıza Gelmişse bileği verir misiniz ![💓