Bugramurat17 Kızlar kehribar kolyesi ya da bileklik istiyorum alanlar nerden aldı ve memnun musunuz faydasını gördünüz mü
aysenur_58 Bugramurat17 ben kehribar kolyesini ilk doğduğunda ağrısı varsa alsın diye taktım ama bi faydasını gormedim çıkardım bu formda geçen gün dış çıkardığı için salyayi baya azaltıyor diye bi yazı gördüm boynuna taktım salyasi baya azaldı gercekten
MasalsMommy Bugramurat17 Belgin Dal şifalı taş dünyasından aldım canım çok da memnunum sahibi olan kadın bioenerji yüklemesi falan da yapıyor taşlara
1mrvky Mom079 aynı şekilde bende oradan aldım ama Bi fayda yok. Kızım şu an 4aylık. Gaz sancısı ve uyku problemi için almıştım. Bakalım dişte faydasını görecek miyim?
Bugramurat17 aysenur_58 bende bu yüzden istiyorum benimkinin de salyası çok fazla o yüzden almayı düşünüyorum
Bugramurat17 Mom079 işte bu yüzden de çekiniyorum canım biraz da almaya salyası ve gazı çok fazla gecen post okumuştum almışlar baya da faydasını görmüşler
MasalsMommy Bugramurat17 Ben olduğunu düşünüyorum. Kızım diş çıkarıyor şu an ve ağrılarını baya azalttı ateşi de çıkmadı hiç bu zamana kadar maşallah. Ben kolyeden olduğunu düşünüyorum istersen iletişim bilgilerini verebilirim
becamemom Ben de totsandmore dan aldım. 4 aylıktan beri boynunda 😅 fark etmesin diye erken taktım. Salyası yok, çok huzursuz bir bebek sayılmaz bir dişi çıktı. Kolyenin etkisi var mı bilmiyorum çünkü kolyesiz durmadı hiç 😁
Bugramurat17 Masal_busra nelere iyi geldi peki ben salyası ve huysuzlugu için almayı düşünüyorum ama güvenilir bir yer olmasını istiyorum
Masal_busra Bugramurat17 ben doğumdan itibaren kehribarı kullanıyorum ilk 3 ay ayak bilegindeydi gaz için iyi geliyor demişlerdi bebeğimin gazi oldu ama çevremdeki birçok bebeğe göre bu süreci daha rahat ve çabuk atlattık. Şimdi boynunda sürekli birşeyleri ısırıyor dış cikaracak gibi ama öyle salyasi pek olmuyor bilmiyorum kejribardan mıdır ama doğduğundan beri sakın bı bebek