YldrmBytkn yaklaşık 1 haftadır diyetteyim. Kan tahlilinde yumurta, balık, soya fasulyesi, inek sütü, yer fıstığı, buğday unu bunların testi yapıldı negatif çıktı aslında ama bence birşeye alerjisi var. Kan yok şükür artık ama mukuslu ve ara ara köpüklü kaka devam ediyor ve uykuya bazen zor dalıyor. Uzun süredir 1 ayı bulmuştur tahin, susam, kuruyemiş, bal tüketmiyorum. Süt ve süt ürünlerini de fırınlanmış tüketiyorum şuan da. Sadece antepfıstığı yediğimde ve dana eti yediğimde ekstra köpüklü ve yeşil kaka yapmıştı kızım o zaman anladım ki alerji olmasa da ağır geliyor bunlar. Ev yapımı kek mesela yendiğimde de tepki verdi az köpüklü kaka olarak. Ama her sabah yumurta ve hellim peynir yiyorum ekstra birşey yemezsem sorun yaşamıyorum. Deneme yanılma ile gitmek ne kadar zormuş 🥴🥴😔