Celins dygcm benim oğlan biberondan maması dışında hiç birşey içmiyor. 6.aydan beri suyu kefiri vs. Icecekleri bardaktan iciyo.
Ahkukulivahkukuli dygcm 5. Aydan beri biberon reddi yaşadık ve bardaktan içmek istedi kendisi suluk vs aldım hiçbirini kabuk etmedi bi gün cay içerken fark ettim bardak istediğini suan 7 aylık olmak üzere hala bardaktan su kefir içer 💞😂
Batimoms dygcm 7 8 aydan beri bardak kullanıyor ama sütünü yine biberinden içiyor şimdi pipetli suluk siparişi verdim ona geçeceğim. 16 aylık.
MayneymisAltintop Ben doğduğundan beri su veriyordum şırınga ve kaşık ile. Abartmıyorum 4bucuk aydan beri bardaktan su içer kızım hiç biberon tutmadı. Bir tek gece alıştırma bardağı ile su içer
asyasare dygcm kizim 11 aylik 7. aydan beri pipetli sulukla suyunu ihlamurunu vs iciuor. bu aralar bardakla ben biraz su ayran vermeye basladim ama kendisi tutup icemiyor daha. yavas yavas alisir diye umuyorum