Yenianne99 Kızlar benim gibi kitap okumayı seven var mı? Hangi tür kitap okuyorsunuz ve isimleri neler?
Deletedmom60 Yenianne99 Atsız - Deli Kurt 🐺 o kadar aşığım ki bu kitaba defalarca okudum. keşke hafızamdan silinse de tekrar okusam
Deletedmom9 Yenianne99 Çok severim okuduğum en iyi kitapta bana göre tabii Canan Tan - Yüreğim seni çok sevdi. Genelde Canan Tan, Ayşe Kulin, Elif Şafak okuyorum.
Oylesine_biri Bir tane değil bir sürü sevdiğim kitap var khaled hosseini tess gerritsen Zülfü Livaneli Osman Aysu adam fover yazarlarının kitaplarını gözüm kapalı alırım Gülseren budayıcıoğlunun kalemi çok güzel ama şimdilerde kitaplarını dizilere çeviriyorlar Sarah jio güzel yazıyor birde Hakan Günday ha bu arada Türk klasiklerini saymıyorum bile onların hepsi Sabahattin Ali halid Ziya Mehmet rauf yani klasikleri zaten ilk başa koyuyorum
Oflu61 Yenianne99 Severek okuduğum çok kitap var ayrım yapamam 🌸 şu aralar Laurıe R. Kıng- Arıcının çırağı kitabını okuyorum
Seherronya Yenianne99 paulo coelho - Simyacı benim için inanılmaz ayrı bir yeri var 10 defa daha okuyabilirim 😍
DuruE Puslu Kıtalar Atlası, Firmin, Tutunamayanlar, Uluğ Beyin Hazinesi, Hayvan Çiftliği, Sefiller, Semerkant, Olasılıksız, Çalıkuşu, Empati birde Sait Faik Abasıyanık semaver sarnıç hikayeleri 👍
Wolverine Cooook var her kitabı seviyorum okuyunca. Ama; Doğunun Limanları ve Semerkant / Amin malouf Davetsiz misafirler / Lorie Shiller Jane Eyre / Charlotte Bronte Bunlar canımın ciğerleri 😂😂