NurayAslanoglu Merhaba öncelikle arkadaşlar 54 günlük bebeğim var bazen mama emerken bekleyip ağzını titretir gibi yapıyor sizin bebeğinizdede oluyor mu acaba?
Deletedmom60 NurayAslanoglu ivit mini miniyken yapıyodu büyüdükçe bıraktı neden yapıyorlar bilmiyorum ama
2papatya NurayAslanoglu aaa benimde yapıyordu.. biberon ağzında uyuya kalınca yapıyordu 6 aylık oldular bıraktı şimdi
NurayAslanoglu Bebeklerm ya çok teşekkür ederim ☺️ İlk annelik olunca insan herşeye bir kulp takıyor 🤦♀️İçim rahatladı ❤️