Ayseksii Daha yeni girdik 3 aya ve çok huysuz gaz sorunumuz hala devam ediyor 😔 sesi de kısık 2 3 gündür. hala kendi kendine konuşmuyor çığlık atmıyor 😒 televizyon dikkatini çekiyor bakması zararlımı televizyona sizce
Deletedmom9 Ayseksii 3 aylık bebeğin bakmaması gerekiyor çünkü. Ayrıca 3 aylık daha fazla bir şey beklemeyin.
Ediseymenatay Ayseksii Allah aşkına 3 aylık bebek bizi zor idrak ediyor neden TV ye baktirma gereği duyup beynini korelteceksin hiç bir uzman 3 yaşına kadar TV telefon tablet ekran izlemeyi şiddetle tavsiye etmiyor 😔 lütfen uzak tutun.❤️