Merhaba anneler benim kızım 7 ay 21 günlük ama düzenli gittiğimiz bir çocuk doktoru yok hep sağlık ocağı birde ortopediye gidiyoruz. Haliyle bende merak ediyorum gelişimi nasıl iyi mi diye ama bir türlü güzel bir doktor bulamadım. Sizlerin memnun kaldığınız doktorlar var mı? Önerir misiniz,herşeyiyle ilgili bilgi veren bıkmadan ilgilenen güler yüzlü bir doktor var mı gittiğiniz. Malum biz anneler pimpirikli ve çok soru sorarız,haliyle bizi de terslemeyen doktorlar ararız. 🤗 yardımcı olursanız çok sevinirim ❤