hira_duru_annesi Kızlaaar bebeğimin boynunun altı katlanan kısımları resmen ciğer kırmızısı pişik oldu ☹️☹️ çok fena bi durumda :( nokur bi fikşr verin ne iyi gelir ??? trosyd hamasinc fayda etmedi 😔😔😔
Gorursensoyle hira_duru_annesi kesinlikle sudocrem kızım oldu tek seferde iyileşti hatta ananemin memelerinin altı pişik oldu sıcaktan ona sürdük 2 kez o o bile kurudu
ZeynepAdam hira_duru_annesi bebeği yıkayın ya da soğuk gelmeyecek su ile silin sonra da zeytinyağ ile masaj yapın. Bizimde vardı ilk seferde geçti.
Kumsalbal Banyo yaptırın kendi sutunuzden damlatin oraya. Benim kızımda da oldu kendi sütümü sürdüm hemen geçti
Sulegorkem hira_duru_annesi ben günde 2 defa banyo yaptırıyorum arasa pişik kremi sürüyorum gün içindede bol bol elini yüzünü boynun alrını yıkıyorum şimdiye kadar çok büyük pişiği olmadı
Zeynepadenmom hira_duru_annesi öncelike banyodan sonra küçük bi temiz mendille silmek silmenin arkasından anne sütü derler ama bende hiç olmadı o kadar ben hep sudocrem kullandım o tarz pişik durumlarına