Biz yeni doğduğunda bebek saçlarını kazımıştık çok dökülüyodu yatarken ağzına giriyodu diye, 1aya geri çıktı şimdi dökülme yok ama sertliği aynı gene tüy gibi,ablamda kazımıştı bebeğinin saçını şimdi 2yaşında çok güzeel ve gür saçları var,arkadaşımında kızı var o kazımadı erkek saçı gibi 2yaşındaki bebeginin saçları ve çok seyrek🖐🏼