Ozge19 şuan benimde başımda aynı dert var iki göğsümde yara oldu , lansinoh önerdi doktorum emzirirken yıkama da gerektirmiyor, biraz pahalı 90 tl civarında daha küçük boyuda varmış galiba ,ben memnun kaldım 1 gün sonra acısı geçti emzirmeyi de hiç kesmedim