merwecik ben bebekten ve hamilelikten önce eşimi götürdüm oda çok görmek istiyordu, hayran kaldı heryerine, ben evlenmeden önce turla gitmiştim, ailemle gittiğim zaman merkezdeki günü birlik turlar oluyor onunla gittim öyle daha iyi olmuştu eşimle gittiğimizdede öyle yaptık bazı yerlere aracımızla gittik bazı yerlere günü birlik tur ile, organicatour ile gitmiştik en son çok memnun kalmıştım o turdan ama muhakkak gidip o yeşilliğin içinde kaybolun😌