Sevgili anneler bebeklerimiz bazen kabız oluyor evet ama burada okudugum bazı benzer olan postlara hep aynı cevabı vermeye üşeniyorum hem de üzülüyorum m evet eskiler kulak pamuguna zeytinyağ sürüp bebeğin poposunu uyarıp öyle yaptırırlarmis. Sorsanız biz öyle yaptık hiç bir şey olmadı derler. Lütfen bebeklerinize bunu yapmayın. Bu durum hem bağırsak tembelliğine yol açıyor hem de bazen makatta çatlak oluşabilmesi ne kadar gidiyor. Bence kötü de bir durum. Vücudun herhangi bir yerine o şekilde bir şeyler sokulmasi🤦🏻♀️ kabızlık durumunda size tavsiyem hakiki zeytinyağı icirin ve karnına bacaklarina kasıklarına zeytinyağı ile masajlar yapın. Hem sadece anne sütü alıyorsa ilk 10gune kadar yapmaması normal. Aksi takdirde Dr a danışın. Eğer ek gıda alıyorsa elma püresi ve suyu,armut püresi ve suyu iyi geliyor. Naçizane fikirlerin💕