Merhaba, 3 ay 2 günlük bebeğim var doğduğundan beri çok gazlı olduğu için yeterki rahat etsin diyerek salladık hamağinda. Haliyle destekli uyumaya alışti. Gündüzleri durmadan sallanmak istiyor birakirsam uyaniyor, gece ise beni emzik olarak kullanıyor emzirmezsem uyumuyor ve en fazla yarim saatte bir uyaniyor. En uzun gece uykumuz 1 saat 15 dk :/ danışmanlık alacak bütçem yok maalesef fiyatlar çok uçuk kendim araştırıp vermek istiyorum. Kimisi 3 buçuk aylıkken başlamış, kimisi 4 aydan önce verilmez diyor. Kimisi diş döneminde herşey boşa gidiyor diyor , kimisi ağlayarak uyku eğitimi verilmez diyor. Kafam kazan gibi oldu çok karışık. Tracy hogg piş piş pat pat yöntemi aklima yatti gibi ama bebeğimin ağlamasına dayanamiyorum ne yapacağım lütfen yardimci olur musunuz ?