Merhaba anneler.
1 yaşından sonra bebeklerinize ne yedirmeye başladınız? Neler yediryorsunuz, neler yedirmiyorsunuz?
Mesela geçenlerde un helvası yapmıştım ama yedirmedim, hala içimde kaldı, düşünüyorum acaba çok mu kısıtlama yapıyorum?
me zaman bebekler bizim tüm yediklermzi yemeye başlar?
mesela market peyniri veryor musunuz?
ben çalışan bir anneyim, hergün yeni ona özel bir yemek yapamıyorum .
listem kısıtlı, sizden gelen öNeriler nedir?