Heyner markasını almayın. Görerek alsaydım almazdım :/ hem çok dandik. Hiç özenmemişler. Delikler bile denk gelmiyor zor kuruldu. Hem de sallaması çok zor :/ sert. O yorgunlukla itilmiyor. Daha yumuşak olabilirdi. Park yatak da görünüş itibariyle sevmiyorum diye hiç bakmadım