Ben de aynı şekildeyim anneler mama veriyorum artı emziriyorum bebeğim 1 ay 2 günlük hastanede ki doktor ilk hafta doymuyor diye humana verdi mama toplasak 3,4 kez anca verdik sonra bıraktık zaten cuma günü götürdüm tekrar mama dedi aynı marka bebeğim emiyor sütüm de var ama sütüm mü fayda etmiyor anlamadım ve ilk başlar da ilk verdiğimizi de mamayı içmişti cuma verdim 2 kez içti bu geceden bu yana 2 kez verdim bi kez içiyo bırakıyor anlamdım suratını ekşitiyo bana emzir öyle ver dediler göğsünü bırakmasın diye bebeğim en son sağlık ocağında kilosu 3,800 çıktı 3,790 diye hesapladılsr kıyafetten dolayı sağlık ocağınds anne sütünden başka bir şey verme mama verme sütün varken kilo alımı iyi normal dediler hastane de ki doktor çok iyi değil diyor şaşırdım ne tarafı dinliycem ilk başta mamayı içen bebek bugğn içmiyor beğenmiyor mu anlamadım doktor başka marka falan da demedi mamayı mı değiştirsem ne yapsam bilemedim tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 🙏😇