ayseakgl66 benim kızımda da olmuştu 6 aylıkken grip olmuştu orda düşük çıktı hastalığı geçti hala düşük, hemotolojiye sevk edildik haftada 2 gün gidip kan verdik ve parmağından kan alıp periferik yayma yapıldı bi ara yükselir gibi oldu tekrar düştü en son kemik iliği örneği alındı çok şükür temiz çıktı, hemotolojide gittimiz doktor prof.dü aksi birşey olsa bebek kendini belli eder yemez içmez hali olmaz derdi. Kızım şuan 28 aylık çok şükür düzeldi bazen hastalıklar veya b12 eksikliği yapabiliyor, üzmeyin kendinizi bende günlerce ağladım heleki internetten araştırmayın kafayı yedirir insana. Hemotolojide gerekli takibi yapılır Allahını izniyle bütün değerleri düzelir kuzucuğun. Birde bu tarz durumlar da eğitim araştırma hastanesini tercih etmeniz daha iyi olur🌸